Miksen mä opi laittamaan vaikka näytön viereen muistilappua, milloin kirjaston kirjat on uusittava - no nyt sakkoja on sen verran, että on maksettava ennen kuin pääsee lainaamaan eli ruhtinaalliset 5€. Nettiuusinnat on mulle tätä aiheuttanut - en millään muista minä päivänä joku kirja on uusittava - nimittäin nytkin oli kyse vain eilisestä eli eilen olisi pitänyt uusia kirjat - Pitää kai ruveta laittamaan kännykkään muistutus vaikkapa edellisen päivän kohdalle - nytkin siellä oli yks varauksessa oleva kirja - jota en sitten tietenkään ollut lukenut elikkä huomenna vaan kirjastoon kirjoja palauttelemaan ja myöhästymismaksuja maksamaan. ihan hyvä juttu nää netin kautta uusimiset - kun vaan muistaisi oikeana päivänä - ennen nettiä uusin kaikki kirjat joka kirjastokäynnillä - varmuuden vuoksi. NO ei tätä nyt hirmu usein kuitenkaan satu - mutta kyllä se joka kerran harmittaa.

Töissä oli tänäänkin ihan iisi päivä eli ei siitä sen enempää paitsi että mulla oli pomon kanssa pieni analysointipalaveri miten mun pitäisi iltapäivän hommat hoitaa et ne hoituisi parhaalla mahdollisella tavalla. Sovittiin myös samalla sen verran jatkosta, että nyt tehdään sopimus lokakuun loppupuolelle. Sanoin et jos vain lokakuu jatkoa niin haluan lopettaa ennen lasten syyslomaa. Haluaisin heidän kanssaan viettää loman. Nimittäin viimeksi olen viettänyt lomaa heidän kanssaan (siis kun heillä on ollut koulusta lomaa) v.2004 talvilomalla eli yli 1½ vuotta sitten lukuunottamatta tänä vuonna neljää päivää heinäkuussa, josta eka päivä meni  kaikkia juoksevia asioita hoidellessa (mm. auton korjaamolle vienti, katsastus, passin uusinta ym). Sit jos työt jatkuu yli lokakuun niin en sitten pidä sitä lomaa...mutta ainakin nyt on asia puhuttu niin, että mun työt ei jatku...

Verenpainekin heittelee... Kävin taas mittauttamassa ja nyt on sitten 126/102 eli alapaine taas noussut (viimeksi 134/93) - pikkasen korkeahan se on ollut jatkuvasti, mutta... Kahden viikon päästä taas mittaus ja sitten kolmen kuukauden seurantajakso onkin ohi ja samalla on lääkärilläkäynti. Hänhän olisi jo kolme kk sitten laittanut lääkitykselle, mutta koska verenpaine jonkin verran laski juhannuksen jälkeen niin sanoi että seurataan vielä kolme kk ja katsotaan sitten - samalla sovittiin että yritän myös laihduttaa jonkin verran (ja olen mä nyt nelisen kiloa saanut tippumaan parissa kuukaudessa). Eli tälläistä tänään... ehkä huomenna parempi olo. No tänään kuitenkin oli palkkapäivä - mutta en vielä tänään viitsi ruveta laskuja etsimään - ehtii ne huomennakin.