Suunnitelmissa ei ole mitään erikoista. Mummulaan olis tarkoitus mennä ja kaverilla käydä. Eilen olin viihteellä kamun kanssa. Oli ihan kiva ilta.

Tanssinkin jopa ja kerran itsekin pyysin yhtä tanssimaan (joka ei tosiaankaan ole mun tapaista). No exäkin sattui samaan paikkaan. Ei siinä mitään - tanssin jopa hänen kanssaan yllättäen hänetkin - on tiennyt etten ole mikään erinomainen tanssija. Olen kuulemma muuttunut. Tulihan sitä tanssittua ja jopa yks míes ostin mulle juomankin. Hänen kanssaan tuli useampikin kipale tanssittua. No se episodi päättyi hieman tökeröstä - entinen poikakaveri vuosien takaa tuli jotain lässyttämään (tunsivat ilmeisesti tämän kanssa toisensa) -no yht.äkkiä tää entinen ottaa mua kädestä että nyt tanssimaan... juteltiin siinä sitten. Haluaisi kuulemma olla mun ystävä. Kyseli että onko mulla kaikki hyvin yms.

Paljon oli tuttuja tällä kertaa. Työpaikankin porukkaa... ja vanhan kotikylän. Ennen kolmea lähdettiin kun kaverin piti mennä aamulla töihin. Siinä vain jäi juttelut kesken - mutta... ehkä juttelukaveri tulee joskus eteen toisen kerran - tai sitten ei. Olisihan mä toki voinut jäädä (ja kävellä kotiin).

Yllättävän hyvä olo tänä aamuna - jotenkin virkistynyt. Ihan kiva välillä vähän saada vipinää... me aina kaverin kanssa vitsaillaan et mulla on Silmät. Nimittäin arkisin käytän silmälaseja ja sit kun lähden viihteelle laitan piilarit- ja silmistäni saan yleensä kommentteja. Ärsyttävät, polttavat.... No silmistäni pidän itsekin