Seitsemän jälkeen lähdin viemään autoa huoltoon. Sovittiin että soittelevat kun tietävät tarkemmin mitä siinä on - kun kyselin hinta-arviota. Toivottavasti saan auton tänään kunnossa takas.

Sitten siitä kävellen asemalle ja bussilla töihin. Siinä bussia odotellessa "törmäsin" erääseen entiseen (jonka kanssa mulla oli pieni juttu muutama vuosi sitten).

En tiedä -  ensin hän ei varmaan tajunnut kuka olin ja sitten kääntyi uudelleen katsomaan ja mä vaan hymyilin ja vilkutin. Tämä mies sanoi mulle viimeisen kerran puhelimessa jutellessamme (ei enää oltu yhdessä silloin) kyselllessään kuulumisia -  kun sanoin ettei mulla ketään ole - että tee nyt ihmeessä jotain asialle, menee hyvä nainen muuten hukkaan...

Meiän juttu ehkä kariutui lähinnä siihen että hän halusi enemmän kuin minä. NO joo - edelleen olen ilman. Mutta viime vuosina mulla on ollut vähemmän lapsivapaita aikoja kuin siihen aikaan kun tämän miehen kanssa vietettiin yhteistä aikaa (itse en edes kerinnyt häneen lapsiani tutustuttaa, hänen poikiinsa tutustuin - ja tykkäsinkin)