vielä ei oikein tiedä miten se vaikuttaa. Kieltämättä huomaan jo nyt että mulla on vatsassa lihaksia, jotka EIVÄT ole kunnossa. Ohjaaja varoitteli tunnin lopuksi,  että parin tunnin päästä saattaa olla pää kipeä (kun on hengitelty ahkerasti).

Juttelin lopuksi sen ohjaajan kanssa mun käden vammasta. Kehotti seurailemaan ja aluksi tekemään varovasti. Huomasin tänään, että ns käsien varassa olemiset teki häijyä tolle terveemmälle kädelle (joka taas ilmeisesti on rasittunut kun on työt alkaneet - sillähän enimmäkseen koodeja koneelle näpyttelen (siis tuotekoodeja - en mä mitään ohjelmia koodaa, vaikka sitäkin olen joskus opetellut). Joten kaikkea en pystynyt tekemään tänäänkään.

Mutta olo on hyvä, tyytyväinen olen, että tuli lähdettyä - vaikka olikin ihan väsynyt olo (kai vielä maanantain ylityöt vaikuttaa...). Nyt on jotenkin hieman pirteämpi olo ja ryhti tuntuu tosiaan paremmalt . (siis vatsalihaskorsetti toimii :). Jossukin väitti et mun maha vaikuttais pienemmältä!