Muiden samankaltaisten kanssa. Herätys, aamupala, autoon ja kaupungin läpi liikennevaloissa pysähtyen... Tätäkö tämä loppuelämä... Olen mä tietysti tyytyväinen, että on töitä ja saa tarpeensa maksettua. Mutta välillä vaan mietityttää...

Eilen sain melkein tehtyä yhden pitsiliinan valmiiksi, viimeinen nirkkoreuna vielä kesken. Huomaan, että käsivarret on kipeät - johtuuneeko virkkaamisesta, töissä naputtelusta vai vaihtelevista keleistä. Jotenkin tuntuu kolottavan. Se kai saa myös olon vähän kolhoksi (tai sitten olen kipeäksi tulossa). Eiköhän tämä tästä taas.

Eilen kävin myös kaverin autoa katsastamassa. Kivalta näytti. Kahvit myös tuli juotua ja siideksi puoliksi (etukäteen saunajuomaksi).

Toivottavasti töissä menis tänään sutjakasti. Ajattelin hieman "liukua", ettei tule hirmu kiire sinne apurahajuhlaan lähtemisessä. Vaatteet kyllä olen mietiskellyt valmiiksi - saattaa tosin vielä ajatus muuttua. Ruuan tein valmiiksi illalla - kiusauksen kylmäsavulohesta. Ei tartte sitä enää miettiä. Mutta nyt pitänee aloitella työntekoa (tai teenhän mä koko ajan - puhelin voi soida koska tahansa)