Tänään sitten vihdoin ja viimein - lähes kahden vuoden odotuksen jälkeen - hampaiden tarkistus. No olen mä tänä aikana käynyt jonkun hampaan korjaamassa kun on oireillut.

Ensinnäkin lekuri ensin luuli et olen raskaana - pitäis kai todella ruveta laihduttamaan - mä vaan siihen et ei sentään -  olen yli nelikymppinen. Positiivisena koin sen, että hän tarkisti myös leukaperät ja limakalvot sekä purennan. Reikiä löysi kolme, tosin hammashoitaja ei kuullut kuin kahdesta eli kaks sinne kirjattiin. Niille varattiin paikkausajat. Meneekin aika pitkään - nimittäin ensimmäinen aika on marraskuun lopulla ja toinen joulukuun puolessa välissä.

Kuuma on ollut - aika tukalana koen.

Unohdin ilmeisesti kännykän työpaikalle. Kuinkahan monta soittoa sinne on tullut. Tajusin vasta noin seitsemän maissa kun exä soitti Mimin puhelimeen - oli kuulemma yrittänyt mun... Soitin sit kamulle tytön puhelimella kun arvasin et on tavoitellut - sanoi kolme kertaa yrittäneensä... Autostakin kävin katsomassa - ei ollut siellä... joten työpöydälle varmaan jäi.