Olen suunnitellut ostavani perheen yhteiseksi lahjaksi digiboksin - no nyt sen tilasin ja jotenkin vaan ostin tallentavan... olen siinä ollut kahden vaiheilla että tilaanko tavallisen vai... olen etsinyt  viime viikot tietoa netistä ja yrittänyt vertailla enkä oikeastaan ole tullut hullua hurskaammaksi. Tänään sitten mietiskelin, että kyllä mä pystyn sen tallentavankin maksamaan - erän kerrallaan nk monet muutkin hankinnat - tietokoneenkin hankin aikoinaan osamaksulla ja selvisin vähemmillä tuloilla kuin nyt eikä tää  hankinta maksa niin paljoa...

Katselin nimittäin aika paljon - etsien tietoja - noista ns. tavallisista bokseista enkä oikein päässyt itseni kanssa yhteisymmärrykseen. No sitten ajattelin että viime aikoina on multa monet ns mun omat mieliohjelmani jääneet katsomatta kun muulta kanavalta on tullut jotain muuta... no tietysti sitä voisi tallentaa ne videolle... eli seli seli taas - tässä sitä yrittää itselleen puolustella ostoaan.

Toisaalta - en mä sitä telkkaria hirmu paljoa kattele nykyään. Ennen kun tietokone oli olkkarissa niin siinä samalla katsoin tv:täkin. Nyt kone on mun huoneessa, ehkä on jäänyt kumpikin vähemmälle.

Tänään käytiin siis syömässä yhdistyksen piikkiin. Viimeisiä rahoja "tuhlattiin". Kiva ilta oli vaikkakin viimeistä kertaa ilmeisesti kokoonnuttiin tämän yhdistyksen tiimoilta. No tulee uusia juttuja...