Sinänsä olen tyytyväinen - sain menoni ja tuloni kirjattua. Laahas reilusti yli kuukauden jäljessä. Välillä ihmettelen miksi mä niitä tulojani laskeskelen - rahat menee kuitenkin. Elintarvikkeisiin oli taas uponnut aika summa - tosin osittain se selittynee lokakuussa Mimin synttäreillä (mulla tapana hieman "ostaa" liikaa"). Ilta siis kului koneen ääressä...

Töissä on ollut aika kiirettä viime aikoina - porukkaa ollut vapailla ja sairaslomilla ja sehän aina tietää lisää töitä muille - ja sit on ollut kaikenmoisia palavereja, pienryhmiä ym ym jotka vievät oman aikansa.

Huomenna taas perjantai ja lauantaina olen menossa mummolaan mummun seuraksi, että vaari pääsee metsään. Tiedossa on kyllä veljenpojan synttäritkin. Taidan taas huomenna tehdä jotain valmista ruokaa lauantaiksi - ettei heti tartte ruveta ruuanlaittoon. Oikeastaan mun pitäisi pestä siellä ikkunat - mutta tämänhetkisten säätietojen mukaan tulee olemaan aika kylmä viikonloppu. Joten katsotaan...