Päivät menee tasaiseen tahtiin - suht nopeasti. Väsyttää kyl enemmän kuin aiemmin. Nukun varmaan liian vähän. Tytöilläkin alkoi taas koulu. Aamulla soitteli taas exän avovaimo, en välttämättä olis vastannut, mutta on hankkinut ilmeisesti taas uuden prepaidin. Rahaahan tuo taas olis halunnut. Ihmettelen vaan minne on exä hävinnyt - ei itse tule puhelimeen ollenkaan ja ihmettelen myös sitä että avokki hoitaa puhumiset. Itse ei edes lapsilleen soita. Hieman pahalta vaikuttaa. Nyt illalla on puhelin soinut pari kertaa, ensin en viitsinyt vastata, toista kertaa en huomannut heti - en sitten viitsinyt. Voivat jättää vastaajaan viestin jos on tärkeää asiaa tai laittaa tekstarin. Ei mun ole pakko jossen halua...

Eipä mulla sitä rahaa ole jaella ympäriinsä. Ihan tarpeeksi näissä omissakin menoissa. Just tänään maksoin sadan euron sähkölaskun ja muutakin. Saa taas miettiä miten pärjää seuraavien rahojen tuloon saakka. No on mulla rahaa ruokaan kuitenkin. Siitä olen pitänyt huolen.

Töissä oli just työkavereiden kanssa puhetta et työt vaan lisääntyy, tilipussissa se ei näy. Olen pannut merkille et sairastelut on lisääntyneet - ei välttämättä sairaslomille jäädä mutta yks ja toinen on aika uupunut ja joku flunssainen - ei meinaa millään hellittää. Väsyneitä alkaa olla kaikki. Työhyvinvoinnin pitäisi olla - kaiken lisäksi - tämän kauden teema - hah - naurattaa.