Lähdin illalla syömään vanhempainryhmän kanssa. Olin laittanut puhelimen äänettömälle ettei häiritse kun samalla oli viimeinen kevään kokoontuminen. Exälle olin yrittänyt soitella kun hänen naisystävänsä soitti et pyysi soittamaan - en saanut kiinni. Siinä sitten rauhassa söin ja tilasin kahvin jälkiruuaksi - menin vessaan jossa tulin katsoneeksi puhelinta - 3 puhelua ja yksi viesti - kuuntelin viestin - Jossu itkien pyytää soittamaan - en saa häntä kiinni ja sitten soitan siskolle.... oli miehensä kanssa meillä. Exä oli tullut änkyräkännissä ja tytöt olivat heidät soittaneet sinne kun eivät minua saaneet kiiinni (ihan hyvä juttu). Siskonmies juttelee exän kanssa takapihalla

En nyt enempää kertoile paitsi, että yritin saada hyvällä lähtemään vaikka taksilla. Sanoin että selvinpäin olet tervetullut käymään mutta tuossa kunnossa et minun / meidän kotiin tule. Ei tuntunut tajuavan yhtään mitään eikä pysynyt pystyssäkään. Nuukahti takapihalle. Soitin sitten poliisin jotka ilmeisesti veivät putkaan. Lähti kyl rauhallisen oloisena - mutta sanoi ettei halua putkaan (olin kuulevinani et poliisi sanoi ettei ole paljon vaihtoehtoja) Tyttöjen kanssa on tänään  illalla sitten puhuttu... Sanoivat etteivät halua isäänsä nähdä vähään aikaan...  Viinapullon loppu kaadettiin sitten vessanpöntöstä alas...