Toukokuuta ollaan jo menossa viidettä päivää eikä kirjoitettu ole yhtään. Ehkäpä yhtenä syynä on se, että olen ottanut paperisen version käyttöön eli viime aikoina on tullut enemmän kirjoitettua vanhanaikaista päiväkirjaa...

Vappu oli ja meni - tytöt kävivät Vappugospelissa - eivät loppuun saakka olleet kun Jossu halusi kotiin, Mimiä se hieman harmitti. Minä sitten viettelin yksin vapunaattoa kotosalla ja mietin et mitähän tekis. NO purin sitten keinun pihalta. Ajattelin että enpä siihenkään miestä tartte.

Vappuaamuna nukuttiin pitkään ja oleiltiin. Kamun kanssa käytiin kaupungilla jäätelöllä. Lauantaina sitten koto-kotiin siivoamaan siskon kanssa ja pihaakin haravoitiin. Veli perheineen kävi myös kahvilla ja täti sekä eno. Eli sukua enemmänkin. Kiva juttu. La-iltana kaverin kanssa tanssimaan, mä tällä kertaa kuskilla mutta eihän se mulla tahtia haittaa. Tanssittua siis tuli.

Töissä ollut pikkasen kiirettä niin kuin aina jakson vaihtuessa. Mimillä on menossa TET-jakso joten hällekin pitää eväitä mietiskellä. Olen muuten vaihtanut kaupparyhmää. No vaihtelu virkistää siinäkin asiassa. Jostain nämä elämänmuutokset on aloitettava

Painonvartijat- päätin että sinne en mene enää - vaikka laittoivat kirjeenkin kotiin. Mielestäni se on liian kallista meikäläiselle - kahden lapsen yh-äipälle. Sen rahan voi käyttää muuhunkin - ja kun se ei näytä mun motivaatiota lisäävän.  En mä sano ettei kiva olis käydä turisemassa toisten kanssa mutta... hintaansa nähden on kalliit terapiat :) - kyl pääsen ihmisten kanssa ilmaiseksikin jutustelemaan.

Mietiskelin tässä miesasioita ja tajusin että viimeisen kahdenkymmenen vuoden aikana ollut aika hiljaista sillä saralla. Tosin olis niitä mahdollisuuksiakin ollut... No 13 vuotta siitä ajasta meni exän kanssa ja eron jälkeen hieman ikään kuin seurustelin yhden kanssa. Ja sit on ollut yks pikkujuttu - siinä ne. Pikkasen on puutteessa - täytyy myöntää. Mutta kun ns.yhden illan jutut ei kiehdo. En mä välttämättä mitään sen kummenmpaa sitoutumista halua mut kuitenkin haluan tuntea ko henkilöä kohtaan jotain... no se siitä - ja loput kirjeessä :)