Niinpä - ei pitäisi riekkua loppuun asti Mullissa - ja kävin vielä  Leenalla kahvilla. Mitähän siitä olis tullut jos olisin Mylsälle lähtenyt. Tosin ehkä olis saanut nukkua pidempään. Tytöillä oli kovasti asiaa aamun mittaan.

M lähti mökille kun täälläpäin satoi - laittoi tos illalla viestiä et on tosi hyvät ilmat siellä ollu koko päivän. Täällä siis satanut. No pääasiassa sisällä on tullut tää päivä vietettyä. Kamu - ja exäkin kävi. Kävin mä kaupassa alkuviikoksi ruokatarvikkeita ostamassa ja Jossulle sukkikset ja veljenpojalle rippiruusun. Huomenna on sitten se edessä.

Kumma juttu - olen nyt Kootakin miettinyt. Hän mulle eilen myönsi että on vältellyt mua kun harmittaa kun tykkää edelleen, mut sitten taas löytää itsensä mun luota. Sanoi et sun seurassa on jotenkin hyvä olla. Hänhän on edelleen eroamassa ja käsitin et on ollut joku nuorempi nainen siinä puolisentoista vuotta - väitti ettei enää... haluaisi muakin tavata. Mut ei kuulemma halua väliin jos mulla on jotain. Kamu väitti et me katsottiin toisiamme ihan samalla tavalla - se kuulemma kamalaa... tai en mä muista mitä siihen sanoi. Myönnän kyllä että tuntui kihelmöintiä ja väristyksiä kun suuteli... en mä íhan tunteeton ole.

Sanoi hän aina mua seuranneensa kun ollaan oltu Mullissa samaan aikaan ja harmittanut katsoa kun tanssin muiden kanssa. Olen mä sen tuijotuksen huomannut - ja välttelyn.