töissäkin. Paikkoja vaihdellaan. Mäkin joudun vaihtamaan turvallisesta loossistani käytävän vierelle... aika lähelle ovea ja tulostinta. Nyt mulla on ollut tosi rauhallista ja olen saanut levittää tavarani rauhassa kenenkään häirintymättä. Mutta - eipä mulla ole mitään selvää syytä miksen voisi vaihtaa paikkaa...

Muutenkin oli stressaava päivä. Homma piti olla hanskassa eli muokkaamani tiedostot lähetetty painoon. Mun piti vaan rauhassa odotella koska saan vedokset tarkastettaviksi. Eiköhän taas jostain ylempää tullut uusia juttuja jotka pitäisi niihin saada. Aina joka kerta sama juttu. Melkein saa harmaita hiuksia, mutta minkäs teet... lisätöitä tuli. Tässä on nyt vaan ollut sellainen tilanne et olen melkein yksin väsännyt kaksinkertaisen määrän, alkaa olla takki aika tyhjä. Työkaveri on sairaslomalla. Tätä  menoa mie olen seuraava... niska ainakin on ihan jumissa. Flunssarokote saadaan työnpuolesta.

Kotonakin meillä ollut trafiikkia. Kamu tuli kylään - ja sitten exäkin ilmestyi. No tytöt lähtivät sitten isänsä matkassa, toinen kirjastoon ja toinen Tyttöjen iltaan. Mä pääsin kamun kanssa juttelemaan. Sitten haettiin tyttö kirjastosta ja vietiin Kamu kotiinsa. Kotiin odottelemaan milloin toinen pitää hakea.

Viikonloppuna on tiedossa hirvipeijaiset. Mummolaan ollaan muutenkin menossa. Itsellä olis lähipäivinä synttärit. En taida mitään järjestää, mummolassakin ollaan - ja ilmeisesti siskolla on käsiongelmia (ei ehkä peijaisiinkaan tule), viikonloppu ollaan siis mummolassa. Alunperin halusin pekkaspäivän ma:lle - ei onnistunut, liian vähän porukkaa töissä. Illalla on Mimin kitaratunti eli ei silloinkaan kahvitteluja. Joten taitaa saada jäädä. Tiistaina on vanhempaintyöryhmän kokoontuminen...

päätäkin vihloo - johtuu varmaan niskoista