Lapset olivat kotosalla kun minä olin mummolassa. Isänsä oli meillä yötä ja varsinkin Jossusta oli hauskaa, että isä oli yökylässä.

Jotenkin taas meni viikonloppu yhdessä vilauksessa. Perjantaina kävin kaverin seurana Charles Plogmania katsomassa - autolla liikkeellä. Oli kyllä porukkaa - huomaa, että on pikkujouluaika. Kotona olin joskus kahden jälkeen. Tytöt olivat kahdestaan kotosalla... mielestäni alkavat olla jo niin isoja (tosin jos lähden ihan "viihteelle" niin järjestän heille kyllä yöpaikan - siis jos itte pitää päästä toipumaan seuraavana päivänä). Mä lähdin sitten sinne mummolaan... ja tyttöjen isä tuli iltapäivällä meille - käytti tytöt ratsastamassa ym.

Vasta su-aamuna selvisi, että lähtevätkö hirvimetsälle. No lähtivät mutta vaari tuli sitten jo yhden kieppeillä pois sieltä.

Olo on jotenkin ihan turvonnut - kaipa liikaa "herkkuja". Sisko toi vaarille tekemänsä suklaakakun. Lauantaina oli täti ja eno kylässä (kävivät isomummoa katsomassa palvelukodilla), siinä sitten kahviteltiin ja katseltiin kuvia heidän ensimmäisestä lapsenlapsestaan (niin täti on siis mun isän sisko ja eno äidin veli  - eli heidän tyttärensä on meiän serkku "kahdelta" puolelta - kiva selitellä näitä suvun kiemuroita...)