Yritän ja yritän saada menot ja tulot kirjattua. Yleensä siinä aina käy näin - jossain vaiheessa vuotta huomaan ettei ne täsmää - mun kirjanpidon mukaan mulla pitäis olla yli satanen enemmän kuin mitä on... Mielestäni olen kaiken kirjannut - mutta ei voi olla satavarma - no ei kai se niin vakavaa - itsellenihän tätä teen...

Mutta sitä välillä ihmettelen että miksi kirjaan menoja ja tuloja - ei ne rahat riitä sen paremmin kun tiedän mihin ne menee... mulla kuitenkin sen verran vähän sellaisia menoja joista pystyisin tinkimään - asumisesta on maksettava, sähköt yms on maksettava (eikä ole mitenkään halpaa sekään).

Katselin jotain hoitoalan ihmisten palkkoja - suurin osa tienasi enemmän kuin minä - jopa se joka valitti ettei kahden lapsen yh pysty elättämään perhettään... samassa tilanteessa tässä itsekin. Toivon kyllä että saavat lisää mutta kyllä mun mielestä ne korotukset mitä pyytävät - ovat aika... varsinkin jos se tulee kerralla. Ei tässä ole saanut muutkaan kuin pienet korotukset silloin tällöin... Ihmettelen vaan kuka ne korotukset maksaa - no luultavasti verot nousee ym - ja siihen sitten menee iso osa heidänkin korotuksistaan. En mä pahalla tarkoita... sairaanhoitajat ja lähihoitajat ja lastenhoitajat ja muut - he tekevät arvokasta työtä - olen itsekin ollut joskus vanhainkodissa töissä. Mutta mun iho ei sitä hommaa kestänyt vaikka tykkäsinkin...