Huomenaamuna pitäisi heräillä suht ajoissa - sisko soitteli et voitaisko tulla aikaisemmin kuin oli puhe. No kyllähän se onnistuu. Hän kuulemma siellä siivonnut tänään ja mulla jää huomiseksi omenahillon tekeminen.

Tänään tytöt siis olivat isänsä kanssa uimassa ja syömässä. Mä kävin kaverin kanssa kaupungilla - kierreltiin lähinnä käsityö- ja askartelupaikkoja. Mukaan tarttui pieni ompelukehys ja tummansinistä Aidakangasta (joulukortteja olen ajatellut ainakin tehdä)

Totesin tänään et kyllä mä olen hyvä. Sain vaihdettua kylppärin loistelampun - no olen mä noita aiemminkin vaihtanut. En mä yleensä tartte tuollaisiin apua. Ainoa missä tarttee ns. miesten apua,  on hommat joissa tarttee saada jotain ripustettua korkealle - joihin ei neliaskelmatikkailla pääse (kuten viimeksi kun piti saada koukku terassin kattoon yhtä koristetta varten... ). SE onkin musta ainoa haittapuoli  nykyään tästä lyhyydestä - nippanappa puoltoista metriä. Kaikkeen tottuu ja tikkailla pääsee... Jossain lehdessä mainostettiin "aviomiehen vuokrauspalvelua" - vois olla hyvä esim. jos tarttee joku iso huonekalu koota - pöydät ja pienet lipastot kokoan kyllä itsekin.