Mahatauti siis tältä erää... siis ensin sairastui Jossu. Minä maanantaina - töissä olin kyl normaalisti. Kotimatkalla tuntui kyllä oudolta ja kotiin päästyä en kyennyt ruveta ruokaa laittamaan vaan ryntäsin sohvalle makuulle - onneksi löytyi pakkasesta pizzaa lapsille. Jonkin ajan kuluttua se alkoi - totaalinen tyhjennys. Kiva oli viettää iltaa pöntöllä istuen ja vatia pidellen - välillä makailin kylppärinkin lattialla.

Tiistaina sitten kävin työterveydessä - meinasin et tartten sen sairaslomapäiväksi - antoi kaksi päivää, ehdotti kolmattakin... tiistaina en tosiaan jaksanut tehdä yhtään mitään - päätä ja silmiäkin särki hirveästi - oli mulla aamulla ollut lämpöäkin. Keskiviikkona söin sitten illansuussa sosekeittoa (muuten olin lähinnä juonut limsaa). Illalla olo oli jo aika hyvä.

Keskiviikkona sitten kun piti mennä nukkumaan - alkoi Mimi oksentamaan (tai ensin valitteli tunnin verran mahaansa). Eli rattoisasti meni sekin yö - heräsin tunnin puolentoista välein tyhjentelemään vatia (tytöillä onneksi vain oksentelua, mullahan tuli kummastakin päästä). Kiva sitten aamulla lähteä töihin kun tiesi että rankka päivä muutenkin tulossa - pääsiäistilaukset

Selvisin - hiukan meillä meni ylitöiksi. Milloinkahan asiakkaat oppivat päiväämään tilauksensa oikein...

Jossu lähti sitten perjantaiaamuna isänsä kanssa toiseen mummolaan, Mimi jäi kotiin. Eilen katsottiinkin muutama elokuva. Ja illalla tietenkin Idols...

Olen tässä lähdössä kaupoille - veljelle pitäisi löytää synttärilahjaa...