- ja sitten ehkä nukkumaan tai sen kun näkis. Tänään tykkäsin Arin ekasta biisistä. Makuasioille ei voi mitään mutta mun mielestä hänen äänensä sopi siihen tosi hyvin - hevikappaleissa en siitä tykkää. Kristiina on mielestäni petrannut koko ajan... ja hänellä on muutenkin ihan hyviä ajatuksia elämästä yleensä. Anna osaa kyllä laulaa mutta hän on vielä nuori ja kerkeää kyllä vielä tai onhan toi Kristiinakin mutta jollain lailla hän on enemmän "vanhaan nahkaan luotu" eli aika lailla kypsempi jo ihmisenä...

Mimi on koko ajan ollut Ari-fani... Mulle oikeastaan ihan sama kuka voittaa... Tykkäsin kyllä Panusta mutta en sitten tiedä olisiko hänestä ollut idoliksi. Jotenkin häneltä tuntui puuttuvan voitontahtoa ja kunnianhimoakin joka kilpailuun kuuluu (esim. itselläni ei koskaan ole ollut yhtään kunnianhimoa eikä kilpailuviettiä - olen aina kaihtanut kilpailua. Siksi varmaan olen nykyisessä työssä - teen vain siksi että saan siitä rahaa... ihan riittävä motivaatio mulle - vaikka saishan tuota tulla enemmänkin)