Ei lähdetä kevätretkelle lauantaina mut mie meen kampaajalle. Pitkästä aikaa ajattelin jonkinlaisia kiharoita tai laineita laittaa... Joku ehdotti et leikkaa ja laita raitoja, mut tällä kertaa mun tekee mieli jotain vaihtelua - jos sais tyvikohotuksen vaikka.

Soittelin aamulla kampaamoaikaa. Ensin ei löytynyt mutta kampaaja soitteli sitten ruokatunnilla et pääsisin la:na 10:15 - onneksi oli kännykkä mukana -  ja sehän sopi minulle paremmin kuin hyvin. Ja tytöt ovat reissussa elikkä ei tartte kuin itseään ajatella - ja illalla pitäisi lähteä hieman viihteelle (ja mikäs sen mukavampaa kuin uudessa tukassa lähteä).

Kyllähän mä tiedän ettei se välttämättä mahtuisi mun budjettiin mutta eiköhän mun joskus tartte ajatella itseänikin. (Mimin olen kyl luvannut viedä hiustenleikkuuseen ja ehkä väriäkin vähän muutellaan. Jossulla taas on ihanat paksut hiukset, jotka näyttää aina tosi hyvältä)