Oli sellainen extempore -juttu.  Mä olin terassilla ja syömässä ja vielä yhdet tarkoitus ottaa pubissa  - viestittelin Koolle - kerroin missä olen - ja hän ilmestyi sinne.  Kiva oli nähdä mutta...

Kyllä me halattiin ja suudeltiin läksiäisiksi ja Koo sanoi tykkäävänsä... mutta elämäntilanne on mikä on. No laitoin sit kotoa vielä viestin että oli kiva kun tuli - ja hän viestin että oli kiva nähdä - ja sitten vajaan kymmenen minuutin päästä tulee viesti et on miettinyt että jos on nuoruudessa mulle aiheuttanut murhetta eikä halua sitä enää uudestaan. sitten laittoi et jos olet viisas pidät näppisi erossa musta. et Ajattele mikä elämäntilanne mulla on!

No laittelin pari viestiä asian tiimoilta - ei ole vastannut - ei edes hyvän yön toivotukseen... No mä sitten yöllä hieman valvoskelin ja luonnostelin viestiä jonka aion lähettää huomenna jos en saa kommentteja. Meinaan viheltää pelin poikki ennenkuin alkaakin.  Tuntuu nimittäin pahalta et tavallaan saa vastakaikua ja sit melkein heti vesittää koko homman... Laitoin et aika rumasti sanottu: pidä näppisi erossa. Mutta jos haluat niin teen sen. En mie väkisin enkä säälistä ketään halua saati sitten painostaa. Sitten toivottelen hyvää jatkoa ja et asiat järjestyy. Vielä laitoin et viihdyin hänen seurassaan ja ymmärrän tilanteensa. enkä aio enää häiritä mielenrauhaansa...

Mutta en vielä lähettänyt - pitää miettiä. Sanavalintoja ym

Soitin mä kamulle ja hän oli sitä mieltä et tavallaan laittaa pallon mulle et ei itte ilmoita suoraan et miten haluaa et esim jos saa asiansa järjestykseen tai suoraan että on parempi ettei viestitellä. Musta on ollut mielenkiintoista se että jos itse olen ollen ollut viestimättä - niin sitten hän laittaa viestiä tai soittaa kun ei ole kuulunut mitään !!!

Olihan Kamukin eilen siinä  - sanoi et kyl näkee et välittää kuitenkin. Sellainen tunnekin mullekin tuli vaikka puhuihan huonosta omastatunnostaan kun ei ole saanut aikaiseksi tapaamista yms kun toinen yrittää...

Mä olen sen verran yksioikoinen ihminen etten kauaa jaksa soutamista ja huopaamista - tai en halua enää tässä iässä semmoista. Eli ehkä on paras vaan olla itsekseen. Ei sovi mun omalle henkiselle kantille.

***

no pitänee perua kirjoituksensa - oli tossa 11.06  (aloitin tän  tekstin kirjoittamisen 11.05) laittanut viestin että lähtee yön yli melontareissulle eikä pidä puhelinta päällä. Kiva oli nähdä eilen- kuulemma. No eli luonnos tais tällä erää jäädä luonnokseksi.

Jossu soitti - tulee noin neljän maissa kotiin. Eilen illalla soitti masentuneena ettei kavereita. Nyt taas kuin toinen ihminen - oli valvonut eilen yhteen ja saanut meseosoitteita eikä haluis pois lähteä... NO joo siinä mun kaksonen taas. Me ollaan lähdössä Kiinalaiseen syömään Mimin ja kamun kanssa.