Mikseivät saa päivittymään meikäläisen tietoja puhelinmarkkinoinnin estämiseen.  Olen tässä ihmetellyt kun edelleen tulee puheluita vaikka siitä on yli 3 kk kun soitin (silloin soitin samasta asiasta kun oli olin lokakuussa tehnyt eston - eikä sieltä löytynyt mitään merkintää koko soitosta). Tänään soitin siis - tällä kertaa näkyi et olen helmikuun alussa soittanut mutta jostain syystä se ei ollut päivittynyt !!! Nyt kuulemma asian pitäisi olla kunnossa - no katsotaan 3 kk:n päästä... (1-3 kk kestää et kaikki ovat päivittäneet tietonsa).

En tiedä miten se niin hankalaa - onko mun tiedoissa jotain kun ei onnistu. Toinen firma joka ei saa mun tietoja päivitettyä on eräs silmälasiliike. Aina vaan laskut tulee edellisellä osoitteella vaikka olen muuttanut sieltä n.3½ vuotta sitten. Nimittäin ostin likalle syksyllä lasit - ja siinä sitten muuteltiin tietoja mutta sit kävi niin et kun unohdin viimeisen erän ja tuli lasku (olin jo siinä mennessä maksanut) - se tuli vanhan osoitteen kautta. Jostain syystä eivät saa sitä tietoa sinne laskutuksen puolelle, muu posti tulee kyllä oikeaan osoitteeseen.

Nämä on taas tätä bittiajan ihmeellisyyttä. Kun kerran sinne tiedon laitat, muuttaminen saattaa olla tosi hankalaa tms...