Ylös on päästy - kolmas koneellinen lakanoita koneessa. Mähän laitoin aamulla koneen päälle - ja menin takas nukkumaa.

Eilen siis viihteelllä -  Janne Tulkkia katsomassa. Oli ehkä pieni pettymys. Ensinnäkin aloitti laulamisen vasta reilusti puolen yön jälkeen. Orkkakin oli vaihtunut - ehkä on vielä tottumista heilläkin. He kyllä aloittivat soittamisen aikaisemmin. Tanssimaan kyllä pääsin - yks mies "varasi" loppuajaksi. Olis varmaan halunnut mukaankin... mut yksin tulin. Nautin nimittäin kun saan aivan yksin herätä ja olla rauhassa. Vaikka - kieltämättä - sitä tietty joskus kaipaisi sitä että saisi nukkua jonkun kainalossa ja aamulla saisi herätä rauhassa. MUTTA en halua ns. yhden illan juttuja. Kyl siinä pitää olla tunnetta mukana - ei siitä mitään saa jossei toista tunne. Hieman ristiriitaista - haluttais ehkä mutta luonto ei enää anna periksi. Vaikkei mua koskaan ole se ollut ongelma etten voisi sänkyyn mennä vaikka heti jos siltä tuntuu - nykyään ei vaan tunnu siltä. Haluan enemmän. Jos ei saa, niin mieluummin ilman...

Taas törmäsin parinkymmenen vuoden takaiseen poikaystävään joka taas kertoi muistavansa minua lämmöllä - ja kyselee miten menee - nyt muisti sentään et olen kertonut mulla olevan kaksi tyttöä. Mutta hän sitten meinasi ettei mulla mene putkeen kun siellä ravintolassa törmätään. sanoin et mulla menee ihan hyvin enkä kaipaakaan muuta. Siihen totesi et hyvä sitten. Oli hän käynyt mun siskollekin juttelemassa.