Ensin aamulla "isopomo" tuli infoomaan yt:stä. Eipä oikeastaan tullut mitään uutta esiin. Se vaan tuli selväksi, että mitään ei ole vielä päätetty. Ei siis sitä, miten se meitä koskee, tuleeko irtisanomisia yms. Meiän oma pomo sit tavallaan keskeytti keskustelun just kun oltiin päästy hyvään alkuun. No oli tietty hyvä syy, kun yksi vaan päivysti puhelinta ja linjat oli ihan punaisina... Kyllä sitä tänään saikin puhelimessa puhua sekä soittaa että vastaanottaa kyselyitä.

Nyt illalla sitten kaverin kanssa päätettiin ettei lähdetä Tallinnaan. Syynä se, ettei saatu aikataulujamme sovitettua. Niin meillä yleensä käy. Hän tekee vuorotöitä ja kun mä säännöllistä päivätyötä - aika lailla mennään sen mukaan sattuuko hälle vkl-vapaa ja onko mulla muuta. Mä harvoin taas pystyn ottamaan vapaata viikolla - perjantai ainakin ihan toivoton. Oltiin suunniteltu et lähdettäis su:na ja tultais ma-iltana, mut eipä sattunut ajat kohdalleen. Silloin kun mulla olis käynyt, hän töissä ja sit kun hänelle niin mulle sattuu yks kokous just su-illalle (enkä viitsi olla pois - kun olen aika monta kertaa niin tehnyt). Eli se siitä. NO eipä tartte tyttöjen olla yksin yötä kotona - ja säästyyhän nekin rahat (siitä tilistä on vielä järkättävä toiselle tytölle synttärit kesäkuussa).

Pikkusen harmittaa, mutta toisaalta - kerkeän mä sinne myöhemminkin. Ehkä tilanne ko. maassakaan ei ole paras mahdollinen. No on meillä tiedossa työpaikan vuotuinen kevätretki toukokuun viimeisenä lauantaina.

Lupasin huomenna olla päivystysvuoron elikkä klo 9-17. Tein nyt illalla jauhelihakiusausta tytöille iltaruuaksi eli voivat syödä kun tykkäävät eikä tartte mua odottaa.

Tyttöjen isän pitäisi huomenna illalla tuoda rahaa ratsastustuntia varten. Mulla ei tosiaan nyt ole yhtään ylimääräistä. Tänään maksoin kuitenkin pianotunnin...