Alkaa näyttää siltä, ettei olla lähdössä minnekään lomailemaan. Olin kyl suunnitellut joko Tallinnan tai Tukholman risteilyä. Mimi sanoi ettei ainakaan Tallinnaan lähde ja sitten sanoi ettei halua minnekään. Meni kuulemma riparilla hyvää lukemisaikaa hukkaan elikkä hän haluaa olla kotona.

Kukaan ei vaan kysy mitä minä haluan... tosin ei mulla oikeastaan olis varaakaan. Rippijuhlat kyllä vei mun rahat aika totaalisesti. Piti ostaa vaatteet, ruuat yms. Eipä sitä viitsisi lainaakaan ottaa lomailun takia.

Eilen käytiin tytöille hankkimassa uudet reput - halusivat. Tänään ollaan oltu kotona  - olen pessyt lakanoita ja pyyhkeitä - ja pesemistä riittää.

Tiistaina käytiin muuten siskon luona ja sitten vein Mimin ja toisen serkkunsa katsomaan uusinta Harry Potteria - Jossu ei ollut kiinnostunut.

Rippijuhlat -  hyvin meni ja vieraatkin tuntuivat viihtyvän.