En taida tänään lähteä yhdistyksen vuosikokoukseen. Matkaa sinne on kuitenkin yli 50 km. Jossulla on tänään pianosoittoa ja sit se pitäisi taas siirtää toiselle päivälle. Eilen päätös olis ollut tosi helppo - siinä ilmassa en ainakaan olisi lähtenyt ja tuuli tosi napakasti. Tänään olen vielä kahden vaiheilla.

Olen pikkasen vähän nk. eroamismielellä. Tuntuu ettei se enää anna mulle mitään saatikka sitten tälle omalle alueelle. Tuntuu et toiminta on keskittynyt muualle. Osittain se on oma syy - miksen järjestä täällä mitään. Mutta toisaalta ei sitä yksin jaksa. Yritetty on aiemmin mutta innostusta ei ole niin sitä ei ole. Ehkä täällä ei ole tarvetta... asiat on hyvin meiän lapsilla. Jotenkin tuntuu aika turhauttavalta ajella 50 km kokoukseen... yleensäkin. Vapaaehtoistahan tämä on, ei tule palkkaa eikä edes kulukorvauksia. Mutta olen sen tiennyt mukaan lähtiessäni ja sen hyväksynyt.

Elikkä laitan varmaankin viestiä muille että en ole tulossa mutta olen käytettävissä edelleen, jos tarttee (tuskin sinne tungosta on, ei ole ennenkään ollut).