Tämän viikon kun töitä jaksaa niin pääsee reiluksi viikoksi vapaalle. Tarkoitus olisi käydä Etelä-Savossa tyttöjen mummun ja ukin vuokramökillä muutama päivä. Päästään lähtemään vasta tiistaina kun Mimi ei halua jättää maanantain kitaratuntia väliin (on nyt siellä myös).

Mulle soittivat tänään hammaslekurista et mun hammasoperaatiota ei voida tehdä silloin kahden viikon päästä vaan siirtyi elokuun lopulle. Olis ollut kyllä aikoja ensi viikolla mutta sehän ei taas mulle käy - kun ollaan reissussa.

Jossu lähti kaverinsa kanssa puistojumppaa kokeilemaan. Sinne ei mun tarttenut viedä. Tuolle kitaratunnille täytyy kun kitaraa on aika hankala kuljettaa fillarilla.

Taas olen huomannut et raha on hupaa, kymppi sinne, kakskymppiä tänne - ja kohta onkin tili tyhjänä. Sanoinkin tytöille ettei ole varaa paljon matkustella tai ehkä just vois matkan maksaa mutta kun reissussa kuitenkin kuluu rahaa enemmän. Tehdään sit näitä pikkureissuja.