Tyttöjen isä haki heidät jo perjantaina. Olin pyytänyt, jos tällä kertaa jo silloin. No haki hän vaikka yritti vielä aamulla perua et jos mun sisko vois vaikka ottaa tytöt pe-la yöksi (siis ei mun menoja väheksynyt, mutta sanoin et en mä voi siskolle niitä näin yht'äkkiä tyrkätä...)

Olin siis lauantaina viihteellä - Finlanderseja katsomassa. Ehdin kotiin ennen aamulehteä kuitenkin. Sen verran korkokengät menoa häiritsivät, että tallustelin kotiin paljain jaloin - vaikka olikin aika kylmä. Pitäähän sitä vähän karaista itseään :)

Viikonloppuna en muuten kotitöitä oikeastaan tehnyt. Rentouduin eli tein mitä huvitti  (ja nautin "lapsettomasta" elämästä) - ja eilen tosiaan tuntui, että oli saanut levätä. Launtaina kävin  kaverin kanssa syömässä- söin pariloitua kanaa tomaattivuohenjuustokastikkeessa. Hyvää oli.

La-iltana kävin sitten kävelylenkillä yhden mailitutun kanssa. Tosin en ollut ajatellut häntä tapaavani vielä tässä vaiheessa. Mutta nyt se on tehty ja ihan kiva oli kävellä ja jutustella - ja yhteisiä tuttujakin löytyi. Mutta ei  siitä jutusta sen enempää - tuskin kummankaan puolelta. 

Tällä viikolla on tullutkin liikuttua tavallista enemmän - autoa en tainnut käyttää kertaakaan. Sunnuntaina käytiin markkinoilla - sinnekin sellainen puolen tunnin matka kävellen. Markkinoilta mukaan tarttui kurkkusäilykettä ja pari hillopurkkia - ja lapsille ostin markkinarinkelin.

Aamulla meinas tulla kiire, kun lapsi sanoi, että hänen pyöränsä takakumiin pitäis pumpata ilmaa. Oli kyllä sanonut asiasta perjantaina, mutta unohdin autuaasti. No en kuitenkaan töistä myöhästynyt