Nimittäin pitipä pitkästä aikaa kirjoittaa luetuista kirjoista. Eli olin jo kirjoitellut jonkun kerran - kun taas kerran painoin jotain napppia - ja hävisivät bittiavaruuteen. No enpä tänään enää jaksa - ovat kuitenkin luettelossa sivun laidalla.

Minä vietän nyt vapaapäivää - lapset ovat isällään. Nuorempi tosin soitti parisen tuntia sitten itku kurkussa et on tylsää. Isänsä kuulemma riiteli naisystävän kanssa. Ymmärsin niin että isä huusi ja toinen kuunteli. Jossu kun ei yhtään tykkää riitelystä. Mutta sanoi ettei halua Minun iltaani pilata eli ovat siellä huomiseen. Muutenkin on vissiin ollut hieman ikävää. Yöllä kuulunut avunhuutoja kadulta (isänsä ja naisystävä asuvat keskellä kaupunkia ja toisella puolen katua on ravintola - ja senhän tietää et viikonloppuisin pikkutunneilla kuulee kaikenlaista). Sisko laittoi äsken viestiä että vaari on ampunut vasan - ja heti perään joku toisen. Joten nyt on kolme pientä ammuttu: Ihan hyvin kun tämä on vasta toinen viikko.

Eilen illalla ei kuin käväisty tuossa paikallisessa. Tulin vähän ennen puolta yötä kotiin. Tänään ollaan kyl menossa tanssipaikkaan.

Mulla on tänään taasen pesukone laulanut koko päivän - kun sain kuivaushuoneen varattua. Nyt on lakanat ja pyyhkeet pestyt. Kaupassa olen käväissyt. Tytöillä ens viikolla syyslomaa - ruokaa varattava.