Olen nyt muutaman päivän viestitellyt yhden miehen kanssa - hän otti yhteyttä minuun galleriassa. En siis ole ilmoitellut haluavani deittiseuraa, ystäviä kyllä. No sitten hän lähetti kuvansa ja jossain vaiheessa vaihdettiin puhelinnumeroita - nyt on sitten viestit lennelleet puolin ja toisin - hän haluaisi tavata livenä. Asutaan parinkymmenen kilsan päässä toisistamme - eli ei mahdoton matka. Tosin hän tuntuu olevan paljon reissussa

Yllättävän paljon olen saanut yhteydenottoja gallerian kautta - muutaman olen ystäväksikin hyväksynyt. Eräs nuorimies Lapista myös laittoi viestin ja lähetti omia kuviaan sekä itsestään että asunnostaan ja haaveili tapaamisesta. Sinänsä jännä juttu - hän oli kymmenisen vuotta nuorempi ja hänen mielestään minä nainen parhaassa iässä ;)

Kaikenmoista sitä on tullut kokeiltua näinä vuosina. Olen seurustellutkin erään miehen kanssa jonka tapasin City.fin kautta - ja oli ihan hauskaa niin kauan kuin sitä kesti. Hänellä oli kivat pojatkin

Kun erosin niin jossain vaiheessa innostuin jostain treffipalstasta. Pari tapasinkin sitä kautta. Yhen luokse menin uskaliaasti itse. Muuten ihan ok mutta rupesi taloaan esittelemään ja vihjailemaan että ikävä on yksin maksella ja että tonne yläkertaan saisi rakennettua lisähuoneita. Eräs toinen taas oli ammatiltaan poliisi.  Eipä hänestä sen enempää...