Se ei ollutkaan mikään vaikea juttu. Nyt sit päästään surffailemaan kahdella koneella yhtäaikaa.

Ongelma on nyt siinä että kannettavan cd/dvd ei toimi. Herjaa ettei voida käynnistää. Olen yrittänyt päivittää ohjaimet mutta ilmoittaa et koneeseen on asennettu parhaat mahdolliset ohjaimet. Toi romppuasema on kyl aiheuttanut huolta alusta lähtien mutta aina välillä on toiminut. Tänään en ole saanut toimimaan ollenkaan - yhdessä vaiheessa ei laitehallinnassa näkynyt ollenkaan koko asemaa. Nyt näkyy mutta siinä näkyy myös virheilmoitus. Elikkä huoltoon kai tää on vietävä... ikävä juttu kun nyt sain sen nettiinkiin ja rekisteröityäkin. En mä tätä nyt tällä hetkellä välttämättä tartte. Mutta loman alettua kun lähdetään reissuun - ajattelin ottaa mukaan "kuvapankiksi". Saa kuvat pois kamerasta reissun aikana. Itseni tuntien tiedän, että kuvia tulee napattua aika lailla. Vaikkakin mun uudessa kamerassani onkin iso muistikortti - nälkä kasvaa syödessä.

Tytöillä alkoi sitten kesäloma. Mulla vielä kaksi viikkoa töitä, sit se alkaa... Jossulla on ens viikolla synttärit eli tekemistä riittää. Lahjan jo ostinkin. Sellaisen Baden baden -tuolin, jota on toivonut. Käytössä on jo...

Todistuksiin olin tyytyväinen - ja ilmeisesti olivat itsekin suht tyytyväisiä.