Ulkona satelee lunta ja lämpötila -1.5 astetta. Ainakin toistaiseksi kovat pakkaskelit menneen talven lumia. Nyt vaan kevättä odotellaan.

Makselin äsken laskuja ja siinä sitten ihmettelen et tosiaan eiks niitä ollut kuin näin vähän. No löytyihän ne kun penkoi työpöytää - sikäli outoa, että yleensä mulla on kaikki laskut keltaisessa nelilokeroisessa muovitaskussa. Ajoneuvoverokin meinasi jäädä maksamatta kun lasku ei ollut siellä missä piti.

Lasten isällä ollut viime aikoina "meno" päällä. En oikein missä mennään, ei mun kai tartte tietääkään... mut vähän oli pokassa pitelemistä kun uteli minulta et eikö sulla ole ketään kundia. Ketään kundia, joopa joo - ei mun mielestä enää nelikymppiseltä kysellä tuollaisia käyttäen sanaa kundi. No hän taitaa tällä hetkellä elää jossain muussa maailmassa - ikä tosin hänellä lähempänä viittä kuin neljää kymppiä. Mä vaan sanoin ettei mulla ole aikaa sellaisille...