Olen ollut n. 1½ v hammaslääkärin tarkistusjonossa, muistaakseni lokakuussa tai marraskuussa v2005 olen siihen jonoon itseni ilmoittanut. Hampaat senkun huononee...

Olen kyllä tiettyjä hampaita käynyt korjaamassa (päivystyksen kautta - mutta eivät tarkasta muita hampaita silloin). Muutaman kerran on tullut tekstiviestillä peruutusaika, mutta eihän minun ole mahdollisuus lähteä niin lyhyellä varoitusajalla (ainakaan iltapäivällä). Eilen tuli viesti - huomasin sen n. klo 12.40 koskien peruutusaikaa, joka olis ollut klo 12.30. Viesti oli tullut mun kännykkään n. klo 12.01 - ei mulla edes teoriassa olis ollut mahdollista mennäkään.

Mua kyl harmittaa, ettei tule ns. normaalia aikaa ollenkaan eli et voisi varautua siihen. Tulee vaan noita tekstiviestiperuutusaikoja.

Tosin tällä hetkellä rahatilannekin aika huono - ei olis oikeastaan varaa - ainakaan suuriin hammaskuluihin. Mutta tätä menoa kun sinne tarkastukseen pääsee niin onko hampaita enää :). No joo, yleensä ottaen mulla on ollut vahvat hampaat tai siis kiille - pariin hampaaseen on jouduttu tekemään kuoletus kun reikä on ollutkin pahempi kuin on näyttänyt eli on päässyt hampaan sisälle... Mulla ei oikeastaan koskaan ole ollut varsinaista hammassärkyä. Vaan se on huomattu sitten ikäänkuin vahingossa.