Tosiaan nämä allaolevat kirjat olen lukenut. Suurin osa niistä ovat ns. viihderomaaneja - ei sen enempää
Henning Mankell: Daisy sisters Kertoo ystävyksistä vuosien takaa. Kuinka menneisyys vaikuttaa, mitä tapahtui pyöräreissulla vuosia aiemmin ja miten entinen vaikuttaa tuleviin tapahtumiin, mitä valintoja tekee ym
Linda Howard: Kasvot yössä
Eve Hietamies: Puolinainen Kirja lapsettomuudesta
Elizabeth Adler: Perijättäret
Karo Hämäläinen: Voi Eurooppa Kertomuksia Euroopan eri maista
Marjaana Aumasto: Rikas, Laiha ja Kaunis Tulevaisuuteen sijoittuva tarina, kun naiset olivat ottaneet vallan ja miehiä ei enää paljoa ollut
Regina Rask: Puhtaalta pöydältä
Jari Salonen: Enkelit eivät itke Kirja lastensuojelun tilasta ja siitä kun asiohin ei tartuta ajoissa
Inka Nousiainen: Karkkiautomaatti
Taina Pyysaari: Leskenlehtikevät
Glenna Finley: Suudelma muukalaiselle
Ulla-Maija Paavilainen: Sinulle luotu
Victoria Holt: Myöhään tulee kevät
Cathy Kelly: Nyt ja ikuisesti
Reko ja Tina Lundàn: Viikkoja, kuukausia Miehen ja vaimon kertomus miehen viimeisestä vuodesta - päiväkirjamaisesti kumpikin kertoo oman näkökantansa
Kristin Hannah: Rakkauden tähden
Enni Mustonen: Verenpisara ikkunalla
Gwen Bristow: Keskikesä
Jacqueline Briskin: Hohtavaa hopeaa
Catherine Cookson: Naisten talo
Judith Krantz: Kimallus
Torey Hayden: Toisten lapset Jälleen uusi Toreyn kirja maailmasta mitä lasten ei pitäisi koke mutta kuitenkin niin tapahtuu
Eppu Nuotio: Peiton alla
Johanna Marttila: Hannin perhe
Kommentit