Mun autohan on korjaamolla. Lauantaina rupes käsijarrun varoitusvalo palamaan joten enpä lähtenyt sillä sunnuntaina mummolaan (onneksi siskon perheellä kaksi kulkupeliä). No soitin sitten korjaamolle ja sain sen nyt heti maanantaille.

NO sieltä sitten mies soitteli heti puol kymmennen aikaan et auto kunnossa - vain jarrunesteitä piti lisätä. Sanoi ettei vuoda mistään - sanoin ettei kyl ole totta et naapurin kanssakin sitä katsottiin et tulee nesteet pihalle. Pyysin et kattoo uudelleeen - ja oletin et soittaa sitten mulle (ei pitäis olettaa... ) ja  sit oletan et on ok - senkun töiden jälkeen menisin hakemaan

Soittelin sitten sinne äsken (halusin hinnan tietää)  - no joo jarruputki on poikki tai jotain sellaista ja arvio et kolmen tunnin työ ja jarruputki... kysyin miksei mulle soittettu. Eihän se siellä siihen osannut mitään sanoa. Sanoin et saa olla siellä niin kauan et saan sen - et enhän mä sillä uskalla ajaa... lupas soittaa kun tietää.

Mutta pikkasen ottaa aivoon - kuitenkin se aiheuttaa mulle lisäjärjestelyjä. Kulkemisesessa ja viemisissä... onneksi ei taida olla paljoa tällä viikolla menoja - vain viiden vuoro eli päivät tulee pitkiksi.