- ja taas on viikonloppu. Tuntuu että päivät kuluu nykyään hirmu nopeasti - viikot, kuukaudet, vuodet kuluu...

Olin eilen taas tanssimassa. Pääsi tanssimaan ihan kivasti (vaikkei se mulle mikään elinehto olekaan). Ei ollut niin paljon porukkaa kuin edellisenä perjantaina. Silloin oli ehkä hieman liikaa. Mä olin tällä kertaa autolla liikenteessä. Ihan ok -reissu. Aamulla en kylläkään saanut rauhassa nukkua. Kotona olin joskus kolmen kieppeillä. Aamulla heti seitsemän jälkeen pesukone jylläämään. Jossu kyllä vei niitä vaatteita sitten kuivaushuoneeseen. Elikkä se nukkuminen oli katkonaista.

Tänään siis on pesty pyykkiä taas urakalla. Jossun vein äsken nuorteniltaan. Aiemmin kävin kaupassa - siinä on hommat tänään. No on siinäkin... Mimi tossa niiskuttaa vieressä - aika nuha taas. Oli kärmeissään kun laitoin roskat viemään - kun on kuulemma puolikipeä.