Kaveri murehtii mun puolesta... no joo :). Kyllä me sitten kuullaan miten käy ja onko murehtimisen aihetta.

Suunniteltiin tossa Tallinnanreissua toukokuulle. Jos mentäis joku su-ilta ja maanantaina kotiin elikkä mun pitäis pyytää se vapaaksi. No maanantai on yleensä helppo saada, perjantaita on turha toivoa (jossei sit ole ehdottoman pätevä syy - lieneekö käsitöiden ym. haalimisreissu sellainen?). Toukokuun loppupuolelle se menee et kerkee tulla palkkapäivä.

Ajattelin et likat voisivat ensimmäisen kerran jäädä keskenään yöksi (siis su-ma välinen yö) - ja aamulla sitten hoitaisivat itsensä kouluun. Uskon kyllä sen onnistuvan. Järjestän vaan ruokaa jne. Eivät he yleensäkään aamulla mua tartte. (Mun siskon mun tyttöjä pienemmät lapset lähtevät melkein joka aamu ilman että äitiään näkevät... äitinsä kerkee lähteä niin paljon enemmin)- Olis se taas jonkinlainen testi... että kyllä ne jo isoja ovat.