Alan olla aika onneton noitten raha-asioiden kanssa. Tähän mennessä olen kyllä selvinnyt, mutta luottojakin pitäisi pystyä makselemaan takaisinpäin. Tässä just taas makselin pienimpiä mahdollisia eriä...

On taas ollut isohkoa sähkölaskua, puhelinlaskukin ollut normaalia isompi, hammaslääkäri, lomalaskut jne - eikä tyttöjen isä ole tänä kesänä pahemmin rahaa tarjonnut (on mulle velkaa aika summan, tosin niin muuallekin), pari kertaa on maksanut tytön kitaratunnin. Vaikka niin lupaa et hän maksaa, hän maksaa... Paremmat tulot hänellä on ja periaatteessa kaksi aikuista rahoineen (vaikka valittaakin et toinen vie hänen rahat). Mie yritän itseäni ja tyttöjä viedä eteenpäin yhden ihmisen tuloilla (lapsilisät on muillakin ja sitten saan kaupungin elatustuen - ei mikään suuri). Kaipa mun on taas ruvettava noita menoja ja tuloja kirjaamaan - tuntuu ettei mikään riitä.

Vanhemman tytön ongelma ei vielä ratkennut. Ei vielä ole ollut sellaista palaveria jossa olis asiasta keskusteltu. Hieman mua harmittaa tytön puolesta ettei isänsä ole kysellyt et onko jotain uutta. Osoittais edes välittävänsä. Koen että taasko mut jätetään hoitamaan "ikävät" asiat...

NO tää oli tämmöistä purkautumista. Ei tartte sen enempää välittää. Kyllä mä taas selviän.