Tällä viikolla olen pystynyt työmaalla välttämään kahvin kanssa syöpöttelyä. Nk. aiemmin mainitsin meillä se kuuluu ikäänkuin luontaisetuihin. Välillä on aika vaikeaa jättää syömättä - kun tarjolla on tuoretta leipää, leivonnaisia, piirakoita ym mitä nyt sattuu olemaan. Varsinkin noi ns. suolaiset on mun kompastuskivi - viinereitä ja munkkeja pystyn kyllä vastustamaan. Aamupäivällä en syö mitään kahvin kera, iltapäivällä mulla on ollut klementiineja tai muita hedelmiä... Syön kyllä ihan kunnon ruuan joko lämpimän tai salaatin.

Sen olen huomannut tässä vuosien laihdutuksia katsellessa että kummasti ne kilot tulee takaisin - jossei vahdi. Kyllä mun on aina tarttenut vahtia syömisiäni kun tuota pituuttakaan ei ole kuin 1½ metriä - eipä sitä kulutakaan niin paljon. Muutama vuosi sitten laihdutin itseni normaalipainoiseksi. Laihdutusaikana en oikeastaan liikkunut paljoakaan enkä sen jälkeen - se kai sen teki: kilot tuli takas.  Mutta liikuntahan ei varsinaisesti laihduta... kyllä se on se, minkä suuhunsa laittaa...