- omista reaktioistani. Nimittäin kerroin meiliystävälleni  eilen illalla exän käytöksestä. Tämä ystävä on miespuolinen. Saan aamulla viestin että hän kirjoittelee iltapäivällä. No kirjoittaa sitten ja laittaa viestin että on kirjoittanut - ja illalla vielä soittaa... kyllähän se tavallaan tuntuu hyvältä kun välittää mutta nyt kaihertaa jotenkin - eli ei tunnu oikein hyvältä.. taas liikaa, liian lähelle. Olen hänen kanssaan kirjoitellut melko kauan - en ole livenä tavannut, minä en ole halunnut

Sitten uusi jonka kanssa en edes ole puhelimessa jutellut. Jotenkin tuntuu että ehkä voisin nähdäkin... ei tunnu ahdistavalta.

Aika ristiriitainen olen. Jollain lailla mulla on tunne et tämä eka tapaus on jotenkin laittanut mut jonkinlaiselle jalustalle. En mä nyt niin ihana ole... tavallaan tuntuu et haluaa olla mieliksi. Toinen sanoo et sinustahan se riippuu eli ei anele...