Aika tuntuu kiitävän tosi nopeaan, tännekään en ole ehtinyt mitään kirjoitella - ja jos ehtis niin tytöt on koneella...

Tytöillähän oli viime viikko lomaa ja huomenna taas kouluun. Olivat he sunnuntaista keskiviikkoon mummolassa. Minä itse olin maanantain ja tiistain koulutuksessa (Myönteinen asiakaspalvelu). Torstaina käytiin työporukan kanssa teatterissa - musikaalihan se oli. Ihan katsottava, mutta tuskin mä omia rahojani olisin siihen tuhlannut (maksaa kuitenkin 26 euroa aikuiselta).

Raha-asioista puheenollen - tässä kuussa sitä on mennyt. Kampaajallakin piti käydä ton kurssin takia ja siihen meni yllättävän paljon. Autoa on korjailtu ja perjantaina ostin uudet talvirenkaat. Tytöille kummallekin piti ostaa uudet kengät ja kaikenmoista pientä - ratsastustunneista puhumattakaan (no ne  rahat ehkä saan isältään pois, hänen ja tyttöjen yhteinen juttu sen ratsastuksen pitäisi olla - viime aikoina mie olen heidät vienyt. Isänsä taas suht kaukana hommissa). Kyllähän tota rahaa menisi enemmänkin - kyl mä vissiin joudun vähän lainaamaan kun on ollut näitä yllättäviä menoeriä - tai kyllähän mä sen olen tiennyt että pitää ne renkaat ostaa, mutta eipä ole pystynyt niihinkään säästämään... Nyt ne sitten on (joo ja keväällä joutuu ostamaan uudet kesärenkaat - tän kesän ajoin vanhoilla talvirenkailla joista nastat oli otettu pois - nyt nää uudet laitettiin niihin vanteisiin ja renkaat meni kierrätykseen). Yllättävän pitkä aika tässä vaan on tilipäivään vielä... yleensä mulla on vielä tässä vaiheessa rahaa enemmän.

Painonpudotuskin junnaa. Viime ke:na punnituksessa taas tullut plussaa (reilusti) - johtunee esim. edellisen sunnuntain synttäreistä (tädin luona tuli oltua) ja sitten tuosta hotellielämästä. No meille tarjottu lounas ei ehkä ollut syy, mutta ne kahvin kanssa tarjottavat ja aamiainen sämpylöineen ym ym.. Eikä ole nyt oikein päässyt taas sinuiksi tämän painonhallinnan kanssa kun pitää olla menossa koko ajan. Tämä ilta meni yhdessä kokouksessa - kylläpä oli tylsää ajella lähes 50 km pimeällä - autoja tuli yllättävän paljon Kouvolasta Kotkaan päin, jatkuvasti sai vaihdella pitkiä ja lyhkäsiä valoja...