En ole  häntä nähnyt viime torstain jälkeen - muutamia viestejä on vaihdettu. Ei ole pyytänyt käymään... Jotenkin vaisu meininki.  Kyllä hän vastaa kun laitan viestin muttei pahemmin itse laita. No yhtenä kertana väitti just meinanneensa mut mie ehdin ensin. Mä olen kirjoitellut spostejakin muttei niitä ole kommentoinut. On hänellä varmaan kiire mut... Sen verran utelias olen että seurailen nimimerkkiä, kyllä käy Suomi24:ssa päivittäin, myös treffeissä eli haku on päällä koko ajan... no eipä hän mulle mitään ole luvannutkaan. Jännä vaan et siltä on tuntunut kun ollaan hänen luonaan oltu... mut kun en ole, niin on hirmu epävarma olo.

No onneksi ollaan käytetty varmuusvälineitä. Mutta kyllä sitä tietty pieni epävarmuus aina on... Mutta tänään alko menkat. Periaatteessa perjantaina voisin taas aloittaa pillerit. Mutta - en tiedä sanonko hänelle jos vielä... vai laitanko käyttämään vielä... mutta saattaahan se olla tässä koko juttukin.  Muutama tapaaminen - ja ehkä hieman paska fiilis kuitenkin jäi. Vaikka mä ihan tietoisena meninkin, mut aina sitä kuitenkin toivoo enemmän - ei musta varmaan ole pelkkään tapailuun. Ei nyt tartte vakavasti sitoutua mutta voisi siinä enemmänkin olla...

Mä päätin tänään että seuraava siirto on hänellä - siis viestinlaitto.