Eilen siivottiin - otettiin matotkin ulos ja Jossun kanssa puisteltiin... Mimi imuroi heidän huoneensa ja laittoi osan matoista takaisin.

Tehtiin myös kukkapenkki - reunustettiin se puisella reunuksella - vai miksi sitä kutsuisi. Käytiin ostamassa pari 55l säkkiä multaa ja muutama kasvin kaivoin ylös ja istutin uudelleen kun saatiin penkki valmiiksi. Vihdoinkin. Mähän olin ne puureunukset ostanut jo viime keväänä mutta jäivät laittamatta kun mulla meni käsi - enkä viitsinyt ketään pyytää sitä tekemään. Oikeastaan sen vuoksi, että mulla itselläni oli mielikuva siitä millaisen haluan eikä kuitenkaan ollut tarkkaa suunnitelmaa miten sen teen. Joten nyt se on tehty. Ei siinä loppujen lopuksi kauaa aikaa mennytkään.

Kohta ajattelin ruveta ruuan laittoon ja sitten lupasin käydä kahvilla kaverin luona. On lähdössä ens viikolla Ikeaan, katselen samalla kuvastoa jos on jotain jota itse tahtoisin...

Niinpä, jouduin taas itse viemään likat ratsastamaan. Isänsä ilmoitti eilen aamupäivällä et ei jaksa. Tarkoitus oli hänen viedä... mutta eipä ole epätavallista et ilmoittaa ettei tulekaan... pikemmin sääntö kuin poikkeus. Olin just mattoja katselemassa. Ostin sitten yhden maton tuohon eteisen käytävään. Olin sitä mattoa jo aikaisemmin katsellut, mutta en ollut löytänyt myyjää joka olisi kertonut hinnan (hyllyn reunasta puuttui). Joten silloin olin jättänyt ostamatta. Oli ihan kohtuuhintainen...