Laitoin tänään päivällä viestin Koolle, jossa toivottelin hyvät jatkot ym  - ja etten enää häiritse viesteillä - ja vielä lopuksi mun kommentin "Yrittää saa muttei madella"

Parinkymmennen minuutin päästi hän soitti ja ekat sanat oli et sie ole madellut. Siinä sitten juteltiin jonkin aikaa asioita selväksi.  Siis mun viestit ei ole häiriöksi vaan useimmiten päinvastoin. Oli pahoillaan ettei ole aina vastannut. Elämäntilanne on huono - sanoi et tulin kaikkein huonompaa rakoon. Mutta haluaa kuitenkin pitää yhteyttä. Mutta jos mulle esim elämänmies kävelee vastaan niin ei halua olla esteenä.

Helpotti se mua ainakin - toi juttelu. Mulla oli jotenkin epätietoinen olo et olenko ymmärtänyt ihan väärin. Kun tuntui et haluaisi ja sit kuitenkin vetäytyy...

Aina meillä on kuitenkin hyvät juttelut :)

Olin eilen siskon kanssa viihteellä Jani & Jetsettersiä kattomassa, kotiuduin neljältä. Pääsin muutaman kerran tanssimaankin ja ihan kivaa oli. Kun kerron Koolle - sanoi heti no joo nyt hän tietää miksi sen viestin laitoit - sul on morkkis...