Sain eilen ostettua uimapuvun - päälle mahtuu, mutta en tunne oloani kotoisaksi... mutta minä olen mikä olen - kiloineni.

Kokeilin loput postimyynnistä tilaamani vaatteet - aika myöhään meni nukkumaanmeno. No muutama pusero oli ok  - ja yhdet farkut. Toisetkin ehkä olisivat olleet - olivat vaan laittaneet väärän tuotteen - pussin päällä oli sekä tilaamani tuotteen tiedot että väärät, jonka mukaan pussissa oli sitten caprifarkut (joita en ollut tilannut koska tilaan nykyään "lyhyitä"kokoja: 20, 21... nämä olivat normaalikokoiset - ei niitä näkynyt listallakaan, vaan ne "oikeat"). Kumma miten ns. samankokoiset puserot voivat olla erikokoisia. Jotkut vaan eivät tunnu hyviltä päällä. Otin ne jotka tuntuivat mukavilta -ja joita ehkä voi vielä käyttää jos sattuisi laihtumaankin pikkasen...

Käsityörintamalta: Olen taistellut yhden liinan kanssa nyt muutaman päivän - aloittanut ja purkanut, aloittanut ja purkanut... vaihtanut pylväsmallia ja sitten kun se toimii niin silmukoiden lasku mättää. Ei siinä muuten mitään, mutta olen suunnitellut tämän liinan antavani siskolle lahjaksi. Sen takia haluan, että on mahdollisimman hyvä... onneksi on aikaa - synttärit on kesäkuun lopulla.