Nyt hieman epäselvyyksiä ostopäivästä. Toinen sanoo toista ja toinen toista.

Laitevalmistajan teknisessä tukeen siis soitin, joku HKey poistettiin eikä toimi cd/dvd edelleen. Sanoi et on laitevika että vaihdetaan uuteen... Piti kuitenkin soittaa toimittajalle. Joka taas sanoo et takuu alkaa siitä päivästä kun tein tilauksen (joka tosin mun korvaan kuulostaa erittäin epäreilulta).  Mutta sitä en sitten huomannutkaan heti että ton teknisen tuen jälkeen oli wlan ja bluethoot lakanneet toimimasta elikkä sitten vaan usb-tikkua hankkimaan että sai Mimin tiedostot toiseen koneeseen (olin meinannut lähettää spostilla)

Kone on eilen sitten palautettu toimittajalle. Ensin soitettu sinne tekniseen tukeen. Jännä musta ettei laitteen toimittaja antanut mitään nroa tai tunnusta jonka olis voinut liittää mukaan - kysyín kyllä mutta kuulemma riittää että kerron ottaneeni yhteyttä.

Mutta katsotaan miten käy...