- ja olishan tota mielellään jatkanut vaikka toisen viikon - ehkä olis tullut jotain konkreettista tehtyäkin. Mutta ihan kiva loma oli kuitenkin.

Asuntosuunnitelmat olen tavallaan pannut "jäihin". No joo tilasin tänään yhden esitteen - olisin käynyt ko. asuntoa katsomassa jos olis ollut esittelyssä mutta niin "innokas" en ollut että olisin ottanut suoraa yhteyttä. Vastaavaa kävin katsomassa (se jossa hintaa reilusti enemmän) - samalla alueella ja samaan aikaan rakennettu. Se oli ihan kivanoloinen, pieni mutta... eipä mun kannattaisi enää hirmu isoon satsatakaan.  Mietityttää et mikä hintaeron tekee - tällä hetkellä ero 15 tuhatta elikkä tämän toisen hinta on tippunut 70000 euroon. Sen takia haluaisin tämän toisen katsastaa et onks se paljon huonommassa kunnossa - väittävät kunnon olevan hyvä. Tuossa missä kävin - oli kuulemma alkuperäinen keittiö sekä kylppäri ja tosi hyvässä kunnossa.

Olen sitä mieltä että sen pystyisin hoitamaan lähes vuokramenollani, jos vaan lainan onnistuisin saamaan.... ja saahan sitä aina haaveilla ja tehdä suunnitelmia.

Mutta tällä hetkellä asia hieman tosiaan ikäänkuin jäissä. Exän pankkiasiat vaikuttaa. Mullahan takausvastuu hänen lainaan ja viime viikolla jouduin täyttämään jonkin lapun omista brutto- ja nettotuloistani ja arviosta kuinka paljon pystyisin maksamaan  tarvittaessa - sehän ei ole paljon, mutta ei ole kyse hirmu suuresta summastakaan (mutta eipähän sitä mielellään toisen maksuja makselisi, olen aina välillä joutunutkin maksamaan jo). Sanoin pankkineidille kun on tää omakin vuokra maksettavana ja kaksi lasta elätettävänä. Tällä viikolla selviää et tarvitaanko mua enää tai saattaa olla että katsovat ettei mun takaus riitä. Mutta sen näkee sitten...