Kahden viikon päästä on tämä jouluhässäkkä ohi - ja aloitetaan uudenvuoden juhlinnat.

Mulla on aika lailla lahja- ym ostokset tekemättä. Mutta olen minä aina kerinnyt. Tosin ensi viikonloppu menee taasen kotipuolessa mummun ja vaarin apuna.

Tällä viikolla olen pitänyt kaksi ½-pekkasta - maanantai- ja keskiviikkoaamupäivät. Syynä lähinnä se, että Jossulla oikomishoitojuttuja - enkä viitsinyt niitä tunteja palkattomana ottaa - kun nyt sattui olemaan käytettävissä noita päiviä. Ensi maanantaina sama juttu - ja vielä jää yksi kokonainen päivä. Mutten nyt ole paljoa ehtinyt muuta kuin Jossua käyttää siellä oikojalla. Pikkasen kaupoissa yrittänyt - no maanantaina kävin kaverin kanssa lounaalla (sekin aika harvinaista nykyään - ei meiän töistä kesken päivän muualle kerkiä).

Olen mietiskellyt koko perheen joululahjaa - yleensä ostanut jotain isompaa (kalliimpaa) tavallaan yhteiseksi lahjaksi. Viime vuonna se oli tallentava digiboxi ja edellisenä dvd/vhs. Tänä vuonna olen suunnitellut uutta telkkaria kun tossa vanhanssa on vain yksi scart-liitin. Mutta tänään tosiaan olen mietiskellyt, että onko mulla siihen varaa... eli mietinnän alla on edelleen.

Joulukortit sain kirjoitettua. Mutta en tänä vuonna tehnyt kortteja itse - ei tuntunut aika riittävän. Osoitteiden ym kirjoittamisessa menee jo oma aikansa. Nyt kai on lähdettävä nukkumaan - alkaa jo uni painaa silmiä. Öitä