Olin viiden vuoron ja menin aikaisemmin töihin kuin yleensä - työpäivä venyi lähes 9½ tuntiin. Aika väsynyt olo nyt. Töiden jälkeen syötiin ja sitten piti Mimin kanssa kirjastoon vielä lähteä. Käytiin ruokakaupassakin. Kotona odotti sauna lämpimänä.

Pikkasen olen hämmentynyt. Tässä pari päivää sitten juttelin mesessä yhden "ystävän" kanssa - hän sitten oli jotenkin kummallinen. Ikäänkuin kinui ja loppujen lopuksi pyysi kahville - ja lupauduin sitten. Eilen tuli kummallinen viesti jossa kiitti kun lähden ja sanoi luulleensa että olen tavoittamaton. NO ihmettelin että mitä tarkoittaa - enkä ole vastausta vielä saanut... saanenkohan... mUtta se tässä kumminta on - ettei hän koskaan aiemmin ole käyttäytynyt niin kuin silloin mesessä. Sanoinkin hänelle etten ole häneltä tottunut sellaiseen käytökseen. Ihan vieraalta vaikutti. Tai mistä mä tiedän- oliko edes hän.  Ei vaikuttanut ollenkaan tutulta. Tosin en häntä tunne oikeasti eikä hän minua - ja silti minusta jotenkin tuntuu siltä että hän asettanut minut jonkinlaiselle jalustalle. Pitää minut parempana kuin olenkaan...

Muuten olen ihastellut tänään puita kun ovat hopeisen valkoisessa huurteessa. Lisäksi meiän lähellä on isoja lintuparvia jotka lentelevät kuin Hitchcockin linnuissa. Jännän näköistä ja se meteli mikä niistä lähtee...