työntäyteinen päivä. Lähes puolet porukasta koulutuksessa ja samat hommat tehtävä kuin joka päivä... Saas nähdä miten Jossun pianotunnin käy.

Mimillä on perjantaina HOJKS - isänsä menee sinne. Tosin kerkesin jo reissuvihkoon laittaa ensin et mulle ei sovi. Meillä töissä kuitenkin perjantai aina pahin päivä. Mimi sanoi sanoneensa siitä opettajalle (ja olen mä siitä aiemminkin opettajalle sanonut), joka oli sanonut jotenkin silleen ettei äidin menojen takia... No enpä mene - ainakaan silloin - menköön isänsä kerrankin. Olen mä niissä palavereissa juossut lähes 10 vuotta. Tärkeä asia, mutta...

Aiemmin se onnistui aina - kun olin työttömänä tai opiskelin. Töissä on hieman eri juttu. Muutenkin välillä on muitakin ns. pakollisia juttuja - ja aina pyrin hoitamaan ne sellaiseen aikaan jolloin on hiljaisempaa eli alkuviikko (yleensä) ja aamupäivällä. Perjantaille en ota oikeastaan koskaan mitään, jos vaan voin välttää...