Meikäläistä alkaa pikkasen jo kyllästyttää. Tietenkin on myös niin, että miksi sitä valittaa kun kerrankin on lämmintä. Tosin mä en koskaan ole sanonutkaan haikailevani hellettä. En koskaan ole pitänyt mistään ns. Intiaanikesistä. Mun elimistö ainakin tuntuu kärsivän kuumasta. Eli aika lailla sisätiloissa olen päivisin. Rannoilla en ainakaan halua löhötä... liikkeellä olen, jos kotoa lähden.

Eilen illalla pimeän jo laskeuduttua, sytytin terassilla kynttilätuikun ja nautin rauhallisesta hetkestä keinussa.

Päivä meni tädin luona vieraillessa. Parin (aikuisen) serkun synttäreillä. Lähdettiin kotiin kun tytöt sanoivat haluavansa saunaan. Eli saunottiin ja illalla katsottiin E.T dvd:ltä.

Käsi toipuu vauhdilla. Välilä tuntuu, että mitä mä täällä kotona teen, töissäkin pärjäisin. Mutta huomaa sen aina kun jotain tekee enemmän, ettei se ole täysin kunnossa. Eli malttia rattaisiin...